سوالات متداول


1- چرا چک امانت میگیرد من در حال حاضر با تهران کار میکنم بدون چک امانت ؟

هر شـرکتی سـیاست های خاص خودش را دارد خیلی از شرکت ها کالا ها را به صـورت نقـدی و آنلاین می فروشـند وتا زمانی که مبلغ فاکتور پرداخت نشود کالا را ارسال نمیکنند ما نمیتوانیم تنها با اسـتناد  به این شرکت ها کالاهایمان را نقدی بفروشیم یا  اگر شرکتی چک امانت ویا چک کالا نمیگیرد ما نیزاینگونه  عمل کنیم،شرکت از تمامی مشتریان بدون استثناء حتی مشتریانی که بیش از 18 سال از شرکت خرید می کنند این چـک رو دریافت نموده که صـرفا جهت ضـمانت پاس شدن چک های ارسـالی خودشـان یا مـشتریانشان  میباشد که در صورت برگشت خوردن و عدم پاسخگویی مناسب بدون اینکه نیازی به اثبات قصور و قسم باشد شرکت جانب گسترپارسیان مختار به درج تاریخ روز و وصول چک مذکور میباشد و در صورت تمایل به قطع همکار ی از جانب طرفین پس از انجام کلیه تعهدات شرکت جانب گسترپارسیان موظف به عودت چک میباشد.


 2- چرا مبلغ چک امانت بالاتر از فاکتور ما است؟

چون شرکت برای یک فاکتور تنـها چک امانت نمیگیرد فروش شرکت  به صورت عرفـی تسویه تا شش ماه میباشد و با در نظر گرفتن  گردش کار مشتری  در طی شش ماه مبلغ چک مشخص میشود به صورتی که امکان دارد در طی شـش ماه  مشــتری چند فاکـتورخرید داشـته باشد و ما نمیـتوانیم بابـت هر فاکتور جداگـانه چک امانت دریافـت کنیم، پس یک چک  کلی دریـافت میشود که مشـتری میتواند 30 درصـد مبلغ آن را طی یک دوره شـش ماهـه در قالب چند فاکـتور خرید کند.


3- چرا در صورت داشتن چک امانت در شرکت همچنان ما باید چک فاکتوررا بفرستیم سپس کالا ارسال شود ؟

به علت حجم بالای فروش شرکت و تعداد زیاد مشتری ما به این نتیجه رسیده ایم از تمامی مشتریان بدون استثناء حتی همکاران تهران و مشتریان قدیمی قبل از ارسـال کالا چک گرفته شود که نیازی به پیـگیـری های متوالی بابت جمع آوری حساب ها نباشـد تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مشـتریان داشته باشیم این رویه به نفع مشتری نیز میباشد.


4- چرا در چک امانت نباید ذکر شود بابت ضمانت یا امانت؟

به دلیل اینکه در رسید چک امانت که در سربرگ و با مهر شرکت برای شما ارسال میشود تمامی شرایط ذکر شده و نیازی به درج درون چک نمیباشد که در صورت ایجاد مشکل و عدم پاسخگویی مناسب از سوی مشتری این چک برای شرکت  قابل پیگیری باشد


5- چرا چک امانت دریافت میکنید؟

شرکت از تمامی مشتریان بدون استثناء حتی مشتریانی که بیش از 18 سال از شـرکت خریـد می کنند این چک رو دریافت نموده که صرفا جهت ضمانت پاس شدن چک های ارسالی خودشـان یا مشتریان میباشـد که در صورت برگشت خوردن و عدم پاسخگویی مناسب استفاده می شود.


6- چرا فاکتورها کسری میخورد؟

از آنجایی که فروش کـالا به صـورت عرفی میـباشـد وچند روزی زمـان میبرد تا کالا به صـورت قطـعی  برای مشتری ارسال شود و امکان کنسـل شدن فاکتور به هردلیـل وجـود دارد تا زمانی که کالا از انبار خارج نشود نمیتـوانیـم کسـری ها را از سایت حذف کنیم.


7- چرا نمایندگی رسمی ندارید؟

شرایط نمایندگی به صورتی است که نماینده تعهد میکند ازکلیه ی محصولات شرکت به تعداد معینی درماه خرید نماید و چون تنوع کالاها بسیار بالاست حجم کالا و مبلغ زیادی را شامل میشـود که از عهده مشتری  و شرکت خارج میباشد.


8- چرا کالاهای پرفروش را به تعداد بالا نمی دهید؟

نظر به اینکه تعداد مشتریان شرکت زیاد میباشند کالاهای پرفروش را به تعداد بالا نمی فروشیم که تمامی مشتریان امکان خرید آن  را داشته باشند.


9- چرا تنوع محصولات گریت کم شده است؟

برند گریت به صورت تخصصی روی کابل متمرکز شده و محصولات وارداتی دیگر با کیفیت مناسب و برندهای مختلف ارائه میگردد.